Een gratis app voor Android, door ZenBusiness.
Als je een bedrijf start, of het nu een restaurant, winkel of een ander type bedrijf is, zijn er veel dingen om bij te houden. Je moet ervoor zorgen dat je de juiste belastingaftrek bijhoudt, ervoor zorgen dat je je loonlijst bijhoudt, je uitgaven bijhoudt en ervoor zorgen dat je de juiste documentatie volgt. Het kan overweldigend zijn.
Maar daarom hebben we ZenBusiness gecreëerd. We wilden het gemakkelijker maken voor jou om je bedrijf te runnen, vanuit het comfort van je eigen huis.
We maken het gemakkelijk voor jou om bij te blijven met je uitgaven, ervoor te zorgen dat je je loonlijst bijhoudt en ervoor te zorgen dat je de juiste documentatie volgt.
En als je een ondernemer bent of een functionaris die verantwoordelijk is voor een onderneming, hebben we je gedekt.
Met ZenBusiness kun je:
De status van je nieuwe LLC of Corp bijhouden.
Zien wat er achter de schermen gebeurt en in realtime ontdekken of we meer informatie nodig hebben of als de staat een probleem heeft.
Toegang krijgen tot officiële documenten, zoals je formatie- en werkgeversidentificatienummer (EIN)-documenten en jaarverslagen.